پریدن از روی نوار فرمان ها
پیوند به محتوای اصلی
جستجو

بخش دسترسی سریع

  
پاسخ
 نحوه دریافت رمز دوم کارت به چه صورت می باشد؟
از طریق دستگاه خودپرداز وارد منوی دریافت و یا تغییر رمز دوم کارت می شویم و با درج رمز دلخواه بین 5 تا 12 رقم رمز دوم خود را انتخاب می کنیم. باید توجه کرد که اعداد متوالی و تکراری نباید درج شود.
میزان انتقال وجه کارت به کارت از طریق دستگاه خودپرداز چه مقدار می باشد؟
صادرات به صادرات 3.000.000.000 ریال
صادرات به سایر بانکها 30.000.000 ریال
شتابی 30.000.000 ریال
در صورت کسر پول از حساب و عدم پرداخت وجه چه باید کرد؟
هنگام تقاضای پول از دستگاه خودپرداز توسط کارت بانک صادرات و یا سایر بانکها، ممکن است بعلت قطعی آنی سیستم، پول از حساب مشتری کسر و به وی پولی پرداخت نگردد. در اینصورت اگر کارت صادرات باشد، در bateh شبانه این پول به حساب مبدا بازخواهد گشت و اما اگر کارت برای سایر بانکها باشد، بعد از گذشت دوره زمانی 72 ساعته این پول به حساب مشتری بازخواهد گشت در غیر اینصورت مشتری باید به همان شعبه ای که از خودپرداز آن استفاده نموده مراجعه و ضمن ارائه صورتحساب خود، نسبت به تکمیل فرم مغایرت اقدام نماید.
روش دریافت شارژ  سیم کارت های اعتباری تلفن همراه از دستگاه خودپرداز به چه صورت می باشد؟
از منوی فروش شارژ و سایر خدمات و انتخاب اپراتور تلفن همراه.
شایان ذکر است در منوی یاد شده امکان پیگیری شارژهای خریداری شده از طریق سپهر کارت و همچنین خرید شارژ به صورت مستقیم نیز فراهم می باشد.
طریقه پرداخت قبوض از دستگاه خودپرداز را توضیح دهید؟
از طریق منوی پرداخت قبوض و اقساط تسهیلات و انتخاب گزینه پرداخت قبوض به دو روش ذیل امکان پذیر می باشد:
1- بدون بارکد خوان: مشتری پس از ورود به منوی پرداخت قبوض نسبت به ثبت شناسه قبض و شناسه پرداخت اقدام نموده و پس از دریافت مبلغ قبض مورد نظر نسبت به تائید و پرداخت آن اقدام می نماید.
2- از طریق بارکد خوان: قبض خود را بر روی نوار بارکدخوان قرار داده تا دستگاه بوسیله اشعه مادون قبض مورد نظر را تشخیص داده و  پس از تائید کابر، مبلغ قبض از حساب متصل به کارت کسر و قبض پرداخت می گردد.
نحوه دریافت شماره تعریف مشتری از طریق دستگاه خودپرداز به چه صورت می باشد؟
از طریق منوی عملیات رمز، گزینه دریافت شماره تعریف مشتری
پرداخت اقساط تسهیلات از طریق دستگاه خودپرداز به چه صورت می باشد؟
از طریق منوی پرداخت قبوض و اقساط تسهیلات، انتخاب گزینه پرداخت اقساط تسهیلات و وارد نمودن شماره حساب تسهیلاتی
آیا در بانک صادرات ایران امکان تراکنش بدون کارت از طریق دستگاه های خودپرداز میسر می باشد؟
بله. در حال حاضر این امکان بازدن دکمه ثبت در دستگاه های خودپرداز امکان پذیر می باشد .
آیا در بانک صادرات ایران افرادی که هیچگونه حساب و کارت در شبکه بانکی نداشته باشند از طریق دستگاه های خودپردار امکان دریافت وجه را دارند ؟
بله ،از طریق سرویس دریافت وجه بدون کارت در دستگاه های خودپرداز این بانک  افرادی که به هر دلیلی نیازمند وجه نقد تا مبلغ دو میلیون ریال باشند ، می توانند نسبت به دریافت وجه نقد از طریق خدمت یادشده اقدام نمایند.
نحوه دریافت وجه بدون کارت در دستگاه های خودپرداز را توضیح دهید ؟
دارندگان سپهر کارت که قصد دادن مجوز برداشت وجه به شخص دیگر را دارد ، می بایست به یکی از دستگاه های خودپرداز بانک صادرات ایران مراجعه و ضمن وارد نمودن کارت و رمز خود ، نسبت به انتخاب تراکنش " برداشت وجه " و پس از آن انتخاب تراکنش " مجوز برداشت به شخص دیگر " اقدام نمایند . در این مرحله دارنده کارت پس از وارد نمودن کد ملی خود یا شخص گیرنده و تعیین مبلغ مورد نظر (حداکثر سقف روزانه ٢،٠٠٠،٠٠٠ ریال ) کدی ١٩ رقمی تحت عنوان " کد برداشت " از دستگاه خودپرداز دریافت می نماید که می بایست کد مذکور به همراه کد ملی وارد شده را  به متقاضی دریافت وجه بدون کارت اعلام نماید . متقاضی دریافت وجه بدون کارت می بایست تا قبل از منقضی شدن کد برداشت ( اعتبار کد برداشت تا تاریخ درج شده بر روی رسید مشتری تا ساعت ٢٢:٣٠ همان روز می باشد) به یکی از خودپردازهای بانک صادرات ایران مراجعه و صرفاً با زدن دکمه ثبت " بدون وارد کردن کارت در دستگاه های خودپرداز" وارد منوی تراکنشهای بدون کارت (Cardless)گردد و از طریق انتخاب گزینه " دریافت وجه " با وارد نمودن ١٩ رقم " کد برداشت " و ١٠ رقم کد ملی اعلام شده و انتخاب مبلغ مورد نظر تا سقف مجوز داده شده ( در کد برداشت) را بصورت کلی یا مرحله ای دریافت نماید.
درصورت بروز اشكال درخريد شارژ مستقيم توسط خودپرداز از چه واحدي مي توان اين مشكل را پيگيري نمود؟
تماس با  شماره تلفن 9-22901598 و  پيگيري از اين طريق.
آيا امكان پرداخت اقساط تامين اجتماعي در خودپرداز بانك صادرات وجود دارد؟
بله اين امكان درحال حاضر در گزينه هاي خود پرداز قرار دارد.
درصورت ايجاد مغايرت در انتقال وجه كارت به كارت چگونه بايد پيگيري نمود؟
سيستم به صورت اتوماتيك ظرف مدت 72 ساعت اين وجه را تعيين تكليف مي كند درصورت عدم واريزي بعداز 48 ساعت مي توانند با شماره تلفن گوياي 29911 ميز شتاب بانك مركزي تماس گرفته و شماره كارت خود را وارد و پيگيري نماييد درغير اين صورت بعداز 72 ساعت كاري مشتري مي بايست به شعبه مراجعه نموده و فرم مغايرت شتاب را تكميل نمايد.
آيا امكان انتقال وجه پايا و ساتنا درخود پرداز وجود دارد؟
خيرـ درحال حاضر امكان اين نوع انتقال وجه وجود ندارد.