شما ممکن است برای دسترسی به این سایت از مرورگر مصئون بالای سرور سعی کنید. لطفا متن ها را فعال سازی کنید و این صفحه را مجدد بار کنید.
حالت قابل دسترس بیشتر را روشن نمایید
حالت قابل دسترس بیشتر را خاموش نمایید
از فرمان های روبان را صرفنظر کنید
به محتوای اصلی صرفنظر نمایید
غیر فعال کردن انگیزش ها
فعال کردن انگیزش ها
دنبال کردن
درباره بانک
معرفی بانک
تاریخچه بانک
آینده (نقشه راه)
بنیانگذار بانک
افتخارات
ساختار سازمانی
منشور اخلاقی
اخبار
پیام مقام معظم رهبری
پیام مدیرعامل
اطلاعات مدیران
مدیرعامل و هیأت مدیره
معاونین مدیرعامل و مدیران امور
اطلاعات تماس با مدیران و ادارات کل
مدیریت شعب استانها
مدیریت شعب تهران
امور سهام
اطلاعیه ها و اخبار سهام
شفافیت مالی
پرتال سهامداران
سایر
منشور تطبیق
مقاله ها و گزارشها
استانداردهای شفافیت و انتشار اطلاعات
مقررات و بخشنامه های مبارزه با پولشویی
سرود بانک
تیزرهای تبلیغاتی
تصاویر برج سپهر
لوگوی بانک
آموزه ها و هشدارهای سایبری
مسئولیت اجتماعی
بانکداری الکترونیک
درگاه های بانکداری الکترونیک
اینترنت بانک سپهر
همراه بانک
همبانک(#719*)
تلفنبانک
درگاه پرداخت اینترنتی
شرایط و مقررات استفاده از بانکداری الکترونیک
خدمات اینترنتی
مشاهده صورتحساب
محاسبه شبا
پرداخت قبوض
فروش شارژ سیم کارت اعتباری
واریز جمعی وجه شرکت ها
استعلام ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی
صورتحساب کارت اعتباری مرابحه عمومی
سامانه موج
کارت های بانکی
سپهر کارت
سپهر کارت خانواده
کارت اعتباری
کارت اعتباری مرابحه
کارت هدیه
کارت مجازی مشتریان حقوقی
بن کارت
کارت خرید امن اینترنتی
پایانه های الکترونیک
کیوسک بانک
دستگاه خود پرداز
پایانه فروش
باجه الکترونیک شبانه روزی
خدمات بانکی
خدمات
ریالی
ارسال پیامک پیش از برگشت چک
صندوق امانات
فعال سازی حساب مشتریان
سامانه نوبت دهی خزانه زرین سپهر
ارزی
صدور تاییدیه حساب
سپرده های ارزی
خرید و فروش ارز
سود ارزی
سوئیفت
نرخ ارز
سپرده ها
ریالی
قرض الحسنه پس انداز
قرض الحسنه جاری
سرمایه گذاری بلند مدت
سرمایه گذاری کوتاه مدت
گواهی سپرده
محاسبه سود سپرده گنجینه سه
محاسبه سود سپرده ریالی
ارزی
نرخ سود سپرده مدت دار ارزی
نرخ سود سپرده کوتاه مدت ارزی
تسهیلات و تعهدات
ریالی
مرابحه
قرض الحسنه
فروش اقساطی
مضاربه
جعاله
سلف
مشارکت مدنی
اجاره به شرط تملیک
صندوق توسعه ملی
ضمانت نامه
فرم های دریافت تسهیلات
تسهیلات و تعهدات
ارزی
تسهیلات اعطایی
فاینانس و ریفاینانس
ضمانت نامه
تنزیل اسناد و اعتبارات و بروات ارزی
سامانه تقاضای اینترنتی مشتریان ارزی
صندوق توسعه ملی
اطلاعات شعب
شعب داخل کشور
شعب خارج از کشور
ارتباط با ما
اداره کل روابط عمومی
ارتباط با مدیر عامل
ستاد خبری امور حراست و حفاظت
سامانه ی ثبت و رسیدگی به شکایات
نظرسنجی
نظرسنجی گرافیک وب سایت
پرسش های متداول
اینترنت بانک سپهر
باشگاه مشتریان
اپلیکیشن صاپ، همراه بانک و ریما
پیشخوان شمس
719faq
به نظر میرسد مرورگر شما فاقد JavaScript فعال است. لطفاً JavaScript را فعال کرده و دوباره کوشش کنید.
بانک صادرات ایران
هم اکنون انتخاب شده
اداره کل روابط عمومی
ارتباط با مدیر عامل
ستاد خبری امور حراست و حفاظت
پرسش های متداول
نظرسنجی
بازرسین ویژه مدیر عامل
نظرسنجی گرافیک سایت
نظرخواهی ها
Pictures
بنر
عکسهای استفاده شده در سایت
افتخارات
111
Libraries
فصلنامه
Lists
مدیران ارشد
سایر مدیران
مدیریت شعب استانها
مدیریت شعب تهران
شعب داخلی
ادارات مرکزی
اخبار
payamhaye stratejic
Discussions
تازه
پرسش و پاسخ های سامانه 719
پاسخ
پرسش
: #719* كارت خود را به تازگي تعويض كرده ام چرا قادر به استفاده از همبانك نيستم؟
(1)
به منوی مدیریت کارت ها رفته کارت قبلی خود را حذف نموده و کارت جدید را تعریف نمایید.
پرسش
: آیا با استفاده از خدمت انتقال در منوی خدمات بانکی می توان با سایر حسابهای بانک صادرات و یا حسابهای سایر بانکها، انتقال وجه انجام داد؟
(1)
خیر، خدمت انتقال وجه تنها برای انتقال وجه بین حساب های یک مشتری می باشد.
پرسش
: آیا رمز حساب همان رمز کارت است؟
(1)
خیر، رمز حساب عددی ٤ رقمی است که بین سیستم های تلفنبانک و همراه بانک مشترک بوده و در کنار شماره حساب امکان استفاده از خدمات بانکی را به دارنده آن می دهد.
پرسش
: آیا هزینه ارسال و دریافت پیام در سامانه #٧١٩* از مشتری کسر می گردد؟
(1)
خیر، در این سامانه خدمات از طریق کدهای دستوری ارایه می گردند و برای مشتری هزینه ارتباطی در بر ندارد.
پرسش
: تعریف کارت در سامانه همبانک چگونه صورت می پذیرد؟
(1)
با استفاده از گزینه تعریف در منوی مدیریت کارت ها، می توان نسبت به تعریف کارت در سامانه و اختصاص نام اختصاری به آن، اقدام نمود.
پرسش
: چگونه می توانیم رمز دوم کارت خود را فعال نمایم؟
(1)
برای دریافت رمز دوم کارت می بایست به یکی از دستگاه های خودپرداز بانک صادرات ایران مراجعه نموده و از طریق منوی عملیات رمز گزینه تخصیص یا تغییر رمز دوم کارت، رمز مورد نظر را (بین ٥ تا ١٢ رقم) تعریف نمایید.
شایان ذکرمی باشد در صورتیکه رمز دوم کارت خود را فراموش نمایید، می توانید به همین روش رمز جدید تعریف نمایید.
پرسش
: چه مشتریانی می توانند از خدمات این سامانه استفاده نمایند؟
(1)
در حال حاضر این خدمات برای مشتریان دارنده سیم کارتهای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل راه اندازی گردیده است و راه اندازی این درگاه برای سایر اپراتورها در آینده نزدیک انجام خواهد گردید.
پرسش
: خدمت دریافت رمز یکبار مصرف چیست؟
(1)
این خدمت مخصوص کاربران سامانه اینترنت بانک سپهر می باشد. در صورتیکه مشتری هنگام ثبت درخواست عضویت یا رمزیاب جدید در سامانه اینترنت بانک سپهر، نوع رمزیاب درخواستی خود را "نرم افزاری(USSD)" انتخاب نماید، پس از مراجعه به شعبه و تأیید درخواست مشتری توسط شعبه، می تواند رمز معتبر جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر و همچنین امضای دیجیتال جهت عملیات انتقال وجه و غیره دریافت نماید. این نوع رمزیاب مشکلاتی از قبیل مفقود یا معیوب شدن و یا فراموش نمودن حمل رمزیاب را ندارد.
پرسش
: در صورت مفقودی سیم کارت چگونه می توان خدمات این درگاه را متوقف نمود؟
(1)
با مراجعه به هر یک از دفاتر امور مشترکین تلفن همراه نسبت به غیر فعال نمودن سیمکارت مفقودی و دریافت سیمکارت جدید اقدام نمود (غیر فعال نمودن سیمکارت موجب می شود که اپراتور تلفن همراه، هیچ خدمتی به آن سیمکارت ارایه ندهد از جمله خدمات سامانه همبانک صادرات).
پرسش
: رمز شارژ سیم کارت اعتباری از سامانه همبانک خریداری نموده ام ولیکن با وجود کسر وجه از کارت، رمز شارژ ارائه نشده است؟
(1)
با استفاده از منوی شارژ گزینه گزارش شارژ می توان نسبت به دریافت رمز شارژ اقدام نمود.
پرسش
: سیم کارت اعتباری خود و یا سایرین را بصورت مستقیم با استفاده از سامانه همبانک شارژ نموده ام ولیکن با وجود کسر وجه از کارت، شارژ صورت نپذیرفته است؟
(1)
شماره تلفن های 22901598-021 و 22901599-021 بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مربوط به شارژ مستقیم می باشد.
پرسش
: شارژ سیم کارت اعتباری خریداری کرده ام، وجه کارت از حساب کسر شده در حالی که رمز شارژ ارائه نشده است؟
(1)
بااستفاده از گزینه سه شارژ آخر می توان رمز سه شارژ آخر خریداری شده از طریق سیم کارت فعلی را دریافت نمود.
پرسش
: قصد دارم سیم کارت خود را واگذار نمایم، آیا باید کارت های ثبت شده خود را حذف نمایم؟
(1)
بله، پیش از واگذاری سیمکارت می بایست با استفاده از منوی کارت، گزینه حذف، نسبت به حذف شماره کارتهای ثبت شده در سامانه اقدام نمود.
دنبال کردن
javascript: SP.SOD.executeFunc('followingcommon.js', 'FollowDoc', function() { FollowDoc('{ListId}', {ItemId}); });
0x0
0x0
ContentType
0x01
1100
جزئیات تطابق
javascript:if(CalloutManager && CalloutManager.closeAll) CalloutManager.closeAll(); commonShowModalDialog('{SiteUrl}'+ '/_layouts/15/itemexpiration.aspx' +'?ID={ItemId}&List={ListId}', 'center:1;dialogHeight:500px;dialogWidth:500px;resizable:yes;status:no;location:no;menubar:no;help:no', function GotoPageAfterClose(pageid){if(pageid == 'hold') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+ '/_layouts/15/hold.aspx' +'?ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;} if(pageid == 'audit') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+ '/_layouts/15/Reporting.aspx' +'?Category=Auditing&backtype=item&ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;} if(pageid == 'config') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+ '/_layouts/15/expirationconfig.aspx' +'?ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;}}, null);
0x0
0x1
ContentType
0x01
898
تاریخچه نسخه مجموعه مدرک
/_layouts/15/images/versions.gif?rev=40
javascript:SP.UI.ModalDialog.ShowPopupDialog('{SiteUrl}'+ '/_layouts/15/DocSetVersions.aspx' + '?List={ListId}&ID={ItemId}')
0x0
0x0
ContentType
0x0120D520
330
ارسال به موقعیتی دیگر
/_layouts/15/images/sendOtherLoc.gif?rev=40
javascript:GoToPage('{SiteUrl}' + '/_layouts/15/docsetsend.aspx' + '?List={ListId}&ID={ItemId}')
0x0
0x0
ContentType
0x0120D520
350