صدای سپهر بانک صادرات ایران

بانکداری الکترونیک
 

 صدای سپهر (09602)

 
​عنوان صدای سپهر​
تعریف​ سیستم پاسخگویی تلفنی بانک صادرات که سعی در رفع مشکلات و راهنمائی مشتریان در مورد خدمات بانکی دارد ​
هدف​ پاسخگویی به سوالات مشتریان در زمینه خدمات بانکی ، تکریم و ارزش نمودن به خواسته های مشتریان ، جمع آوری شکایات ، پیشنهادات و رسیدگی به آنها جهت ارائه خدمات بهتر .​
خدمات قابل ارائه​ پرداخت قبوض و ثبت نام دوره ایی پرداخت قبوض 
اعلام آدرس و تلفن شعب
اطلاع رسانی خدمات بانکی
 اطلاع از وضعیت سهام بانک صادرات
راهنمائی ، پیشنهادات ، انتقادات و ارتباط با کارشناس ​
امکانات مورد نیاز​ در اختیار داشتن تلفن ​
کارمزدها و هزینه ها​ جهت ورود به سیستم و انجام عملیات  کارمزدی وجود ندارد ولی شماره ٠٩٦٠٢ هزینه بین شهری دارد .​
فرایند ارائه سرویس​ تماس با شماره مورد ٠٩٦٠٢ و انتخاب گزینه مورد نظر ​
توضیحات تکمیلی​
جهت استفاده از تلفن بانک شماره کارت یا شماره حساب و رمز دوم الزامی می باشد .
جهت استفاده از پرداخت قبوض داشتن شماره کارت و رمز دوم الزامی می باشد  .​