صدای سپهر (09602)
صدای سپهر (09602)​​
تعریف

​سیستم پاسخگویی تلفنی بانک صادرات که سعی در رفع مشکلات و راهنمائی مشتریان در مورد خدمات بانکی دارد ​

هدف

پاسخگویی به سوالات مشتریان در زمینه خدمات بانکی ، تکریم و ارزش نمودن به خواسته های مشتریان ، جمع آوری شکایات ، پیشنهادات و رسیدگی به آنها جهت ارائه خدمات بهتر .​ ​

خدمات قابل ارائه

پرداخت قبوض و ثبت نام دوره ایی پرداخت قبوض  
اعلام آدرس و تلفن شعب 
اطلاع رسانی خدمات بانکی
 اطلاع از وضعیت سهام بانک صادرات 
راهنمائی ، پیشنهادات ، انتقادات و ارتباط با کارشناس ​

امکانات مورد نیاز

در اختیار داشتن تلفن ​

کارمزدها و هزينه ها​

جهت ورود به سیستم و انجام عملیات کارمزدی وجود ندارد ولی شماره ٠٩٦٠٢ هزینه بین شهری دارد .​

فرآيند ارائه سرويس​

تماس با شماره مورد ٠٩٦٠٢ و انتخاب گزینه مورد نظر ​

توضيحات تکميلي​

​ جهت استفاده از تلفن بانک شماره کارت یا شماره حساب و رمز دوم الزامی می باشد . جهت استفاده از پرداخت قبوض داشتن شماره کارت و رمز دوم الزامی می باشد .​